نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

کریم باقری: مهم‌ترین مسئله بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات است

  • کد خبر: ۴۸۰۳۹
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کریم باقری: مهم‌ترین مسئله بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات است
کریم باقری دیروز درباره آخرین وضعیت خودش و باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و گفت: دعا می‌کنم کسی به پرسپولیس بیاید که شرایط را درک کند و برنامه‌ای برای حل مشکلات داشته باشد.
کریم باقری بدون‌شک یکی از ستون‌های موفقیت باشگاه پرسپولیس در سالیان اخیر بوده است؛ شخصیتی که حتی بزرگان تیم رقیب هم اذعان دارند که جای خالی یک شخصیت کاریزماتیک مثل او را در تیمشان کم دارند. باقری قبل از سفر پرسپولیس به قطر در برنامه‌ای اینترنتی به هواداران این تیم قول داد قرارداد مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها را تمدید کند. رفتن خلیل‌زاده به قطر و بعد از آن ضربه روانی که محمد نادری با انتقالش به استقلال برای هواداران رقم زد، باعث شد تا باقری این‌بار به‌طور‌مستقیم از مدیریت باشگاه انتقاد کند و از رسول پناه بخواهد تا با استعفایش شرایط را بدتر از این نکند.
 
مربی تیم پرسپولیس بعد از این اتفاق آماج حملات و افشاگری‌های مدیرعامل سابق پرسپولیس قرار گرفت، اما بازهم هیچ واکنشی نشان نداد. کریم باقری دیروز درباره آخرین وضعیت خودش و باشگاه پرسپولیس صحبت کرد و گفت: دعا می‌کنم کسی به پرسپولیس بیاید که شرایط را درک کند و برنامه‌ای برای حل مشکلات داشته باشد. الان مهم‌ترین مشکل ما، بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات است. امیدوارم مدیر جدید باشگاه، فکری به حال پرداخت بدهی و باز‌شدن پنجره کند تا بتوانیم بازیکنان جدیدی بگیریم و شرایطمان را عوض کنیم.


مسائلی را به چشم دیدیم که باور‌کردنش سخت است

مربی محجوب سرخ‌ها در ابتدای صحبت‌هایش به وضعیت این باشگاه اشاره کرد و گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بعد از اینکه به فینال رسیدیم، مسائلی را به چشم دیدیم که باور‌کردنش خیلی سخت است. متأسفانه بعد از بازگشت از قطر، در باشگاه اتفاقاتی رخ داد که حتی به ذهن کسی هم خطور نمی‌کرد. حالا باید ببینیم نظر وزارت ورزش چیست؛ اما به عقیده من باید افرادی باشند که روی عملکرد همه نظارت کنند و وقتی باشگاه دچار حاشیه و دردسر شد، کاری برای پرسپولیس انجام بدهند. اوضاع بدی را سپری کردیم. اختلاف‌هایی بین کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه وجود داشت که همین، کار را سخت‌تر کرد. البته من شخصا با کسی مشکلی نداشتم، اما به‌هر‌حال، اتفاق‌هایی رخ داد که دست به دست هم داد و پرسپولیس را از مسیرش خارج کرد.


یحیی و افشین هیچ مشکلی با هم ندارند

باقری درباره شایعاتی که پیرامون اختلافات گل‌محمدی و پیروانی نیز مطرح شده است، گفت: این از همان حرف‌هایی است که فقط در شبکه‌های مجازی وجود دارد؛ وگرنه چه دلیلی می‌بینید که بگویید افشین و یحیی قهر کرده‌اند؟ آن‌ها هر روز در محل تمرین تیم هستند و ما بر سر همه مسائل با هم صحبت می‌کنیم. داخل تیم هم، من ندیدم که بازیکنان با یکدیگر مشکل داشته باشند و قهر کنند. من مربی تیم هستم و هر روز با بازیکنان سر‌و‌کار دارم، اما نمی‌دانم افرادی که خارج از تیم هستند، چطور این حرف‌ها را می‌زنند.


به‌جای مقصر، دنبال جانشین شجاع خلیل‌زاده باشیم

باقری در ادامه به جدایی خلیل‌زاده اشاره کرد و گفت: در ابتدا بگویم که شجاع یک بازیکن بسیار خوب و با‌تعصب بود که همیشه بهترین بازی‌هایش را برای پرسپولیس انجام داد و حقش نیست که به او توهین شود. همه پرسپولیسی‌ها باید از این بازیکن قدردانی کنند. حالا هم که از تیممان رفته است، به‌جای غصه‌خوردن باید با این موضوع کنار بیاییم. من هم تلاش خودم را کردم تا هر طور شده با این بازیکن صحبت کنم و او در پرسپولیس بماند؛ اما باید قبول کنیم در این وضعیت، هر بازیکنی پیشنهاد خوبی داشته باشد، می‌رود تا به آینده‌اش برسد. شجاع هم رفت و ما باید به فکر یک جایگزین خوب برای او باشیم. برای همه ما، مهم موفقیت پرسپولیس است. در این شرایط نمی‌توان به بازیکنان خرده گرفت. او خواست در این شرایط سخت اقتصادی به پیشنهاد خودش پاسخ مثبت بدهد. ذات فوتبال هم همین است؛ یک عده می‌روند و یکسری بازیکن جدید باید جایگزین شوند. ما باید دنبال بازیکنان جدید برای تیممان باشیم. الان زمانی نیست که دنبال مقصر برای مسائل اطرافمان بگردیم.


بشار می‌ماند، رادو را نمی‌دانم!

باقری درباره وضعیت ۲ بازیکن خارجی پرسپولیس هم گفت: تا‌جایی‌که من می‌دانم، بشار قرارداد دارد و ماندنی است؛ حتی سر تمرین ما هم آمد. من کاری به مسائلی مثل بند فسخ یا توافق برای جدایی ندارم. او فعلا بازیکن ماست و امیدوارم در تیممان بماند. رادوشوویچ هم یک بازیکن خوب است که به پرسپولیس کمک‌های زیادی کرده است، ولی نمی‌دانیم چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا هواداران نگرانی نداشته باشند. از هواداران هم می‌خواهیم پشت‌سر تیم باشند. همه ما باید برای موفقیت پرسپولیس کار کنیم و از حاشیه‌ها فراری باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->